Pages

Monday, June 30, 2008

faizah's surprise birthday party

kek befday faezah


assalamualaikum,

Dalam rumah kiteorang, befday faizah yang paling awal pada setiap tahun iaitu on early April... so, kiteorang housemates mithali ni nak wat la surprise kat dier... memang da lamer la gak plan... da nak hampir2 ngan tarikh tue, rupernyer die ader la argument skit ngan bf die... sangkut la skit kat situ... memang macam2 perancangan dan lokasi awal nak wat party tue... dari tasik permaisuri...konon2 la nak wat2 pi jog ngan die pastu bawak trus pi kfc... ader lak plan B, kot2 la ader masalah disaat2 akhir... aku pun da tak ingat sangat...tapi memang macam2 la back-up plannyer...


writer, zetty n befday girl

Kiteorang pun da plan tak nak wish die aritu, wat2 cam tak ingat la befday dier...hehe, tapi malam tue anez dan ain terpakser juger wish disebabkan masalah yang tak dapat dielakkan dan untuk elakkan dari terkantoi...


Petang tue, pas balik klas...aku penat sangat sebenanrnyer... tapi kuatkan jugak...demimu Faezah...hehe. Tut2!! faezah cakap die nak kua pi town...mak aiii...aper nie. rosak ah plan kiteorang...bincang punyer bincang... atur strategi baru, aku cheah n faezah pi kua samer... n yang len wat2 cam stay kat umah...padahal dieorang akan menyusul ke sg. wang kemudian...


antara scene...

Nak pi sg. wang tue, tunggu ba rapid, punyer la lamer plak...geram tol... da sampai situ kiteorang pun pi la jalan2...sambil2 tue mesej ngan member len line clear tak...da ready ke blum kat kfc tue... lamer tue...yg len pun da ready... aku leyla plak cakap nak blanjer faezah makan kfc... die cayer la...hehe, mudah tol tipu budak nie... aku n cheah pun bawak la faezah pie... cheah ni bley la plak ntha macam maner tue nak cover die tengah mesej ngan geng len, cakap kat faezah tengah mesej bf die 4 tanyer location toilet katneh..lawak tol...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SURPRISE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terkejut giler faezah tiber2 nampak housemates ader kat KFC...die terharu jugak la kot... kiteorang hadiahkan die pyjama...and ader la jugak kek... aku mase tengah2 duk makan tue nak kenekan faezah, kononnyer nak sapukan krim kek kat muker die... tapi aku ni la...pi wat slow motion plak...da la die dapat elak... lame skit pastu...aku cakap kat Faezah yang aku takkan lepaskan die....hehehehehe....kene la kau.... pas makan2 n jalan2 skit kiteorang pun blek...

salam. add; aku tak nah la plak ader surprise befday party... selebrate pun jarang..hehe


1 comments:

lotus vivid said...

ish3...ciannye kawanku s0rg nie..
nnt ktwg wtkn srprise prty utk awk ekh..
hihi~~~

erm..sdey je xdpt joint bzdy prty faezah 2..
kne plak aja ank pakcik rahman yg xpndi ckp mlyu 2..
hehe~~
(tp xdpt gaji p0n...)

 
Copyright 2012 DiyanaVille. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates