Pages

Tuesday, June 24, 2008

my housemate

picture ni mase kiteorang pi cuci rumah b4 masuk seri mas


Aku mula kenal Zet from Husna rumate aku mase duk hostel dulu coz dieorang ni kawan bek n satu klas mase foundation. Mase nak exam sem 2 die mai bilik aku study.. so knl la skit2.. tapi ktorng x msuk ktgri slamber lg.. da jadi housemate…mak aiii!!!

Aku nak declare bilik aku zon bebas Zeti…


Ain ni…mmm…dok soh cakak ah. Classmate mase pre n satu hostel.. aku start knl die mase orientasi lagi, tapi ktorg x close pun time tue...start kawan mase da masuk klas after orntation week n 1st time pi bilik die, tibe2 je die ajak aku pi bilik die suh tgk perbntgn ksos pasal norma2 sosial.. time tu trkejut gak ngan budak nie, aku bkn bek pun ngan die..hehehe,,,


Si aini ni lak…bdk happy go lucky ni slalu tegor aku mase mggu orientasi.. aku terkejut gile die tau namer aku, die igt rupenyer mase memprknlkn diri… tak igt lak bile start bley masuk skit2 ngan die.. coz die bek ngan Ikin rasenyer n pernah pinjam payung ngan die coz mase nak blek makan tbe2 ujan..


Skarang Faizah…die ni la org terakhir yang aku cam close r antara housemate2 aku.. memang tak nah cakap..borak2 apetah lagik, tapi die ni sbnarnyer 3 sem satu usrah… aku mmg takdak perasaan ah ngan die nie.. pnh bertembung die ngan Ijat kat bus stang ktaorg snyum pun tak… da jadi housemate ni… lap u,


Skarang Cheah lak… mule2, mase minggu 1st masuk klas aku ingat die bdk tesol.. die duk bimbit beg laptop pi klas.. slalu la nampak die. Pastu baru la tau die bdk pismp gak merangkap rumate ngan Ikin. 1st time p bilik Ikin jumpe ngan die, berbalas senyuman je.. start kiteorg agak bercakap mase sem 2.. seingat aku mase wat lawatan kat skola kanak-kanak buta di jalan batu..


Ikin lak.. aku kenal mase orientasi gak..mase perjumpaan budak2 Pahang, soalan 1st die tanyer.. aku tau ak sekolah Purun or something like that r.. die ni banyak la jugak cakap… pasal ikin ni aku tak ingat sangat la…


Ni plak anez, aku still ingat 1 st time aku jumper die maser nak daftar…ingat la ader budak pakai spec old school..aku pandangf die n die pandang aku… mase minggu orientasi kiteorang memang tak kawan la kirenyer..gitu2 jer. Start cakap skit2 ngan die mase ingroup aktiviti…tak silap aku, aktiviti pasal yang kene tulis namer mak tue… n second time kiteorang cakap mase persediaan untuk malam kebudayaan minggu orientasi… tapi yang paling aku ingat, mase aktiviti petang ari last orientasi yang kat tasik permaisuri… aku kene pas belon air sambil membelakangkan die… bley la plak belon tue tergolek2 kat tanah…suspen giler…kalau pecah abislah kiteorang…



camner mase korang muler2 kenal aku lak ah?...eheh.

1 comments:

lotus vivid said...

hehe~~gmbr 2nmpk mte jer...(s0b2)

erm..cne ek mse mle2 knl awk?
mse 2 sy igt kt dewan..
kne b,bris dlm kump msg2..
ps2 awk duk bkg skali dlm baris..
dlm hati (la..de ni bdk klas ak ke.. cm grg jer xsnyum lgsung)
hehe~~

ps2 ble da knl2..stu kpl jgk r rpenyer..hihi~~

fwens 4eva!!

 
Copyright 2012 DiyanaVille. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates