Pages

Saturday, January 10, 2009

My belated birthday surprise

Assalamualaikum w.b.t...


Pada 4 Januari yang lalu, saya dan rakan-rakan telah ke Mines jalan-jalan setelah hampir 2 bulan tak jumpa. Sebenarnya saya malas sangat nak pergi. Nak habiskan masa hujung minggu di rumah jer. Lagi pula, esoknya sudah mulai kuliah. Tetapi, dalam hati, saya agak dieorang nak buat surprise birthday...


Lepas zohor tu kami bertolak naik public transport. Sehari sebelum tu, saya ada tanyer Zeti dan Aini...siapa punya idea nak pergi Mines ni? Dieorang jawab cam dieorang pun tak tahu apa-apa... Tapi, masa hari Ahad tu saya dengar dieorang berborak lain macam jer..... =p


Lagi best, malam sebelum tu saya mengejut buka pintu
bilik Aini. Tengok dieorang tengah letak-letak barang dalam paper beg. Saya dah agak itu untuk Ain sebab barang tu ade gambar nightmare. Tapi saya, buat-buat tak tahu jer.


Berbalik pada di Mines, kami naik boat...da lama rasanya tak naik bot. Best la jugak sekali-sekali walaupun mengalami economy depression. Sesampai tu, kami terus ke McD, memang lapar sangat dah ni. Buat pertama kalinya, saya makan chicken prosperity. Dari zaman sekolah lagi memang dah mengidam nak beef punya. Tapi, saya memang diberi amaran la.... Selepas je makan, memang betul sangat2 la warning tu.


Lepas tu, kami jalan2...Mule2 Aini bagi idea tengok wayang...malas la saya... Mase jalan2 tu, Anez tibe2 cakap die dah tempah karoake...saya no hal... tapi pelik gak tibe2 nak melalak ni. Jam 5 petang, kami masuk. Sekejap tu,
SURPRISE!!!! DIYANA, IKIN


Saya terkejut dalam tak brape nak terkejut. Sebabnya, mem
ang da agak dieorang nak buat surprise tapi mase kat McD tu, tibe2 dieorang macam tak buat pun. Memang tak sangka langsung dieorang wat kat karoake. Sepatutnya, surprise ni untuk Ain jugak, tapi disebabkan Ain turut sama merancang, jadi budak2 umah tak termasuk saya dan Ikin ada simple plan lain untuk dia.


Saya malas nak nyanyi, tapi once da start memang best...tapi segan gak coz ade Zul. Lagu yang paling mencabar of course la lagu Candy, Akan ku tunggu... p
ecah suara saya... tapi memang best la... Lagu tu saya duet dengan Anez. lagu solo yang saya nyanyi lau Ella, Sepi Sekuntum Mawar Merah.


Jutaan terima kasih saya ucapkan kepada my housemate kerana sudi mengingati saya. Lagi pula, saya bukan selalu celebrate beirthday. Setakat dapat wishes tu memang selalu. Thanks juga for your gift...I truly found it very nice even though I not read it yet. But please don't dissappoint, I appreciate your gift... For me, something those sincerely I love I will have and keep it at the most pleasure place in my life, at my room in my hometown...


truthfully,
diyana ahmad




2 comments:

AnisAdni said...

hahaha...
w'p0n awk da dpt agk...tp menjadi jgk sUrprise sy kt kara0ke 2...
heheheh~~~~

DiyanaVille said...

hahaha...

 
Copyright 2012 DiyanaVille. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates