Pages

Sunday, February 22, 2009

cousinku kawin

Assalamualaikum w.b.t,

Event nie sebenarnya berlangsung pada tahun lepas, tapi aku baru pos disebabkan aku baru je amik pics ni tadi. Ini majlis perkahwinan abang sedare aku, my paternal uncle's son. Cousin aku ni, tak sure la plak umo die berape, tapi yg aku pasti lagi muda dari abang aku yang 1st and lagi tua dari abang aku yang second.


bacaan taklik

Tarikh majlis ni aku da tak berapa nak ingat. Tapi aku balik hari Jumaat ngan kakak aku n kiteorang cepat2 bersiap untuk his nuptials malam tue. Umah wife die tak la jauh dari umah kiteorang. Dalam 15 minit da boleh sampai. Malam tu, makan nasi lauk ikan patin masak tempoyak...nyam3...da lama aku tak makan (time tu la)


da nikah..nasek bek skali jer

Pada keesokannya, majlis wedding yang sebenarnya. Hari sabtu. Aku pi la jugak kan. Sekali sekala mencapap. Yang agak best tu, aku tolong angkat hantaran. Ce korang teka ape yang aku bawak? Jawapannya adalah caramel.... Biasa je? Tak da pape yang menarik? adela... 6 tahun yang lalu, masa tu aku di tingkatan 3. Ade la sorang ahli keluarga aku kawen, ade hantaran caramel. Cousin aku a.k.a adik kepada cousin aku yang kawin ni dia yang angkat caramel tu untuk bawak balik...Tup3,,,,mase aku keluar dari rumah tu, aku tengaok terburai caramel betul2 kat depan umah majlis perkahwinan tue... perghhhh.... kalu aku, malu siot. That's why la mase angkat tu, aku cukup hati2...kuikuikui...


auntie aku duk merenjis

Pada hari Ahad iaitu hari terakhir, majlis menyambut menantu di rumah paternal uncle aku. Aku tak tolong pape pun, dari la hari mula2...dah takda pape, nak wat pergh...hehehe
hari ni, aku da nak balik kl semula, so aku tak leh la lame2. Tengah ari tu aku mai, makan2 n siap2 nak balik. tak sempat la nak lama2... nak flirt pun aku pakai baju pinjam jer...xbest la. Tapi aku sempat lagi tapau nasik n lauk pauk untuk dibawa pulang... best la makan ayam masala...hehehe...

pergh caremel ni, seram aku...

Mase lepas zohor tu, tengah2 cousin aku n wife die berjalan nak datang, ujan turun...huhuhu... naseb bek tak basah mane... so, aku rase sampai sini jela post aku pasal ni. Ni la...coz da lame, aku tak berapa nak ingat.... tp yg aku JELES sgt, die dpt trip honeymoon percuma ke Phuket company die taje. Free yg aku xleh thn tu...C u again. salam


0 comments:

 
Copyright 2012 DiyanaVille. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates