Pages

Saturday, October 4, 2008

hari raya idul fitri





my lovely family in pagi raya


assalamulaikum w.b.t...

Alhamdulillah dah selamat merayakan 1 Syawal 5 hari yang lalu.... busy jugak la cuti ni wat persiapan raya... kat umah aku kami memang da siap awal2 lagi... satay pun tempah jer, ketupat lak beli yang segera.. ada la yang dibuat sikit2 cam tapai, kuah ketupat ngan ketupat palas... banyak tul makanan...


with my ayah

Di pagi raya, baru la kami sibuk2 nak bakar satay yang diambil semalam. Tak banyak dalam 200 batang jer, tapi memang puas la makan. Sampai ke esoknyer tak jugak habis2... Pagi tu, aku pi semayang raye ngan ayah...hehe, sebenarnyer aku tak paham sangat khutbah tue.. heheheh...
lepas balik sembahyang raya, aku pun makan n beraya2 la di rumah sendiri... kami tak pergi jalan2 pun.. jiran aku pun balek kg die jap... ade la sedara mara aku yang bertandang ke rumah... macam biasa la setiap tahun pun gitu... seme pun aktiviti rutin jer... kami tak pi ziarah kubor hari tu, mungkin pada masa lain... besenyer kalu pi, ziarah kubor arwah wan aku, cousin n beberapa sanak saudara lain...


both pics with my sis



0 comments:

 
Copyright 2012 DiyanaVille. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates