Pages

Monday, May 18, 2009

Accident at the afternoon

Assalamualaikum w.b.t

Based on tajuk, tengahari tadi aku dapat accident kat area food court tak jauh dari umah. Time ni aku n aini baru balik dari library study for exam esok. Aku bonceng motor Aini. masa kat satu jalan tu, aku dah prasan cam sempit coz kereta yang tak cukup parking pi parking kiri and kanan jalan. So, space yang tinggal dalam 2 kaki setengah je. Moto pun susah nak lalu, apa lagi kalau kereta.

Side left ada proton saga and the other side is Myvi. Bile dah lepas skit side tepi myvi, aku sedar time tu. Tapi in a blink of eye... lutut kanan aku tetibe terlanggar pintu kereta proton yang terbukak dalam sekaki tu. Sakitnya, Tuhan saje yang tau. Disebabkan lutut tersangkut, motor aini telah jatuh kekanan. Alhamdulillah, masa kejadian tu aku sedar apa yang berlaku. Bila motor dah half way jatuh, aku sempat tahan ngan kaki kanan. Kalau tak, lagi teruk la kot.

Yang aku and Aini tak leh bla, si driver kereta proton tu...wat tak tau jer. Nak tolong angkat motor pun tak...nak say sorry jauh panggang dari api la... sengal gak, die wat tak tau... Aini memang bengang la... Kami angkat sendiri motor tu. Ada jugak la beberapa orang budak college batch aku tengah makan kat situ, dieorang pun cam speechless, coz berlaku terlalu cepat...

Aini okay jer, biase la bila accident orang yang bawak biasanyer tak ape2. tapi aku agak la cedera ringan, my patella rase bergoyang jugak la... terase2 lagi macam mana kaki aku terhentak kat pintu tu... Memang la India tu, geram aku...

Mase tu, aku sangat takut kalau kaki retak...lama kang makin truk lak... nak xray tapi kat klinik kesihatan Cheras tu tak da xray... OK, aku tengok 2 3 hari lagi camner... kalau sakit lagi, aku pi lah hospital. Skarang pun kaki dah swollen... urat kaki and lutut bengkak... lutut sakit and susa nak strech or bent... no choice for me...huhu

Hopefully, ok la lama2 skit and takda keretakan paper...
esok petang aku ada paper major first after the first and the last minor paper few weeks ago... plz wish me the best okay...


0 comments:

 
Copyright 2012 DiyanaVille. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates