Pages

Wednesday, July 9, 2008

206 SentosaRia : da cunz chamberela

ONLY 4 GIRLZ



Dalam bulan 3 2007, warga asrama mula dikejutkan dengan berita bahawa majority pelajar terpaksa keluar dari asrama berikutan kemasukan pelajar2 baru pada semester akan dating. Pada mulanya, kami warga sentosa tidak begitu risau. Ini kerana, berdasarkan senior sebelum kami, mereka tidak perlu keluar dari asrama sehingga semester ke-2 degree. Tetapi, pada bulan Mei dimaklumkan bahawa kami yang ketika itu masih Junior juga terpaksa keluar disebabkan kemasukan yang ramai.



Memang frust, geram time tue… aku saying nak tinggalkan hostel, sebab walaupun hostel tue buruk tapi masih boleh dikira selese n ditambah pulak bilek aku tue cun… baru bajet2 nak dapat anugerah bilek terlawa… lagi plak aku tau, kos tinggal di luar tinggi..rent, utilities bil, transport n banyak lagi… lagi lak kami masih baru lagi…



Berbalik kepada kenangan aku di asrama, memang banyak kelebihannya… function terakhir aku pi atas tiket asrama adalah dinner LPM di Sunway… masa duk hostel banyak aktiviti yg menarik n yg paling best of couse la dinner Rayer… eheh… aku takkan lupekan bagaimanan aku bersusah menghias bilik asrama, kosnyer bukan masalah tapi penat lelah n ketekunan aku seikhlas hati… aku nak bilik aku sebaik yang mungkin,,,lagi cun dari bilek rumah aku…



miss 206, place yg best... view dr tingkap bley tahan especially bile hujan, nampak rumput menghijau...tgk kat dalam bilek pun tak sakit mater

* bile bole ader bilek camtu lagi

0 comments:

 
Copyright 2012 DiyanaVille. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates