Pages

Thursday, July 10, 2008

My 1 st step in Cinema : 30 days night

Mase ni 1 November, kiteorang budak2 123 Amber Tower memang da lame plan nak pi tgk movie. Waktu ni la yg paling sesuai. Plan nak pi kat Mid by komuter. Tapi Faezah lak tak mau pi coz kiteorang nak tengok ceriter antu, 30 days nite. Faezah ni memang laa… disebabkan ni 1 st time aku masuk panggung, aku cam kirenyer diberi penghormatan untuk pilih movie walaupun Faezah tak pi… aku memang suker criter seram.


after movie; zet, ikin, writer, ain, anez, aini, cheah

Without Faezah, kami bertujuh pun p la Mid, aku sebenarnyer suker pi Mid walaupun jarang2 coz jauh la gak… tiket memang da beli awal2 lagi. B4 start movie, kiteorang makan2 dulu kat Mcd. Dah tue baru masuk panggung… mase undi 4 seat aku dapat yang ujung sebelah zeti…hall 12 sit c 15. next 2 me tak der orang… seram la plak.

Start je criter, suspen la jugak… actually criter tu tak la seram pun cumer bunyinyer wat orang suspen skit… tapi aku tak der la terjerit2… wat malu jerr. kesian pun ader tgk mangse2nyer… yg menarinyer… Pontianak tu cerdik ahhh… starategi die b4 datang menyerang tue, putuskan semua perhubungan samada darat, udara or telekomunikasi… sampai anjing pun kene bunuh…

Bagi aku antara part kesian, maser ader pempuan tue dijadikan cam umpan untuk orang2 yang masih selamat keluar. Padahal vampire berlambak kat bumbung umah2… nak tolong pun tak lei. Satu lagi part mase atuk tue tu, tibe2 jadi degil pi kua jugak rumah… pastu anak die kua cari ayahnyer… sedih la plak…

Conclusinyer, dari 5 stars aku bg 3 stars jer…

* bile lagi eh, bley kua...aku anytime korang laa...eheheh

0 comments:

 
Copyright 2012 DiyanaVille. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates