Pages

Thursday, July 10, 2008

MPPB 2 : SceNe 10 - 14 Julai 06


Antara scenes mase Minggu Pengurusan Pelajar Baru... ader banyak pic yang takder cam mase kat tasik... king kong mabuk... all these yang amik overall coz aku tak nak ader specific gambar saper2...nanti kene saman la plak...huhu


kemahiran mendengar... sakit siot kaki...uhuhu



malam persembahan...asal takdak pic klas aku...



ice breaking, time ni aku kenal la jugak ramai orang



december's babies; spot me!!!



lagi kemahiran : menembak la plak...



brape kali nak menembak nie...spot me not...eheheh



sakit siottttttttt...naseb bek xdak pic aku...heheh



pendaftaran...gambar aku ader...tapi sajer tak mau letak... skema badak



mase daftar... Pizem 2 aper eh? freshie maner tau...




bonda2 dan ayahanda2... selamat blaja anak-anakku untuk mendidik anak-anak bangsamu



riadah petang... tapi tak dak la plak pic mase king kong mabuk..mau2 aku letak
spot me again...heheh



putrie2 harapan bangsa...


* tak sanggup nak orientasi lagi

0 comments:

 
Copyright 2012 DiyanaVille. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates