Pages

Wednesday, July 30, 2008

my 1st Date with BF : I'm not single



Aku ngan bf da plan nak pi tengok I'm not single ari khamis lepas... Alhamdulillah, seperti yang dirancang kami pun pi la kat Mid. memang cadang nak shopping kat sane trus.. maklumlah baru dapat durian runtuh...

aku ngan bf pi nek komuter, yg menarinyer mase nek lrt dari Cheras to Tasik selatan tak da sorang pun dalam tren.. sepanjang2 gerabak tue ader aku, bf ngan sorang sis India... da la panas, tok nyer pasang semer aircond...

movie kiteorang kul 5 ptg, sampai tu awal lagi... pusing2 la sikit n draw duit... kiteorang share beli pop corn big punyerrrrrr.... masuk je dalam cinema, bf aku cakap "memang dating sungguh r kite ni" coz nyer kiteorang dapat sit tepi tangga...sit double sahajer...heheh tak yah susa2 pi beli couple seat...uhuhuhu...

comment aku 4 criter nie... senang difahami n tak berat.. humor tu...memang ader... aku gelak la jugak time tengok... ader la plak ppuan ngigau camtue...eheheh, malu tol... kalu tengok ngan bf laki malu tol... da la gatal actornyer... nasib bek ngan bf wanita...

dari 5 stars.... aku bagi 3 stars jela...standard r kalu aku bagi star


0 comments:

 
Copyright 2012 DiyanaVille. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates