Pages

Saturday, November 8, 2008

Salam Exam







Mawar merah buatmu yg sedang syok study

Salam Exam,

Sekarang ni memang la aku paham, seme student IPT tengah duk struggle in their exam. Termasuklah aku sekali... M
emang penat...tu aku la.. fizikal n mentally. Sekarang ni aku da lepas satu paper major, tinggal lagi 3 major pada 10, 11, 12 Nov ni. Lagi 2 hari la nak start exam semula. Aku ni plak dalam pada tu, masalah kesihatan plak menganggu. Sakit silih berganti. Sekarang ni pening kepale. Aku tak nafikan, sejak dua menjak ni aku kurang makan nasi.. Ni aku tengah tunggu nasi masak la..


Lepas ni aku ingat aku nak sambung study semule, untuk KH n anatomy. Sebenarnyer aku agak risau pasal KH coz notes cam sikit sangat. Semacam jer. Lagi pulak bagi aku la, memang time KH n Anatomy both subjek tu memang aku sangt menumpukan perhatian dan menyalin setiap nota yang diberi. Tapi ntah la, aku yang memang dapat catch up subjek tu, or aku syok sendiri je blaja ni??? Kuang3x...


Mawar Biru buatmu yang tengah tension study,,,hehe


Ape ape pun, aku akan cuba lakukan yang terbaik bagi menaikkan lagi pointer aku. Insya-Allah, malam ni aku akan habiskan untuk subjek KH walaupun terpakse bersengkang mata sehingga lewat malam. And esok aku akan ulang kaji terkahir untuk anatomy n start recall on PJ.


p/s ; doakan aku yeah!!!!~~~
ku kirimkan bunga buat yang ku sayangi, student IPT yang tengah exam



0 comments:

 
Copyright 2012 DiyanaVille. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates