Pages

Tuesday, November 11, 2008

so sad : i did badly in my exam





Sukar betul aku nak menggambarkan perasaan mase ni, tadi exam soalan nak kate susa tak jugak tapi aku tak cukup mase untuk menjawab semuanyer. yang paling aku terkilan soalan esei 2b aku tak jawab satu point. I lost 2 marks there. Betape tertekannyer aku tadi, nak nagis ade, terketar2 tangan and kaki aku di saat-saat akhir tadi. da kua dewan pun, shaking lagi. Ade lagi 2 points kat bahagian struktur yang aku tak berapa yakin jawapannyer betul, tapi soalan tu sebenaranyer common sense saje. Tapi tak mustahil jawapan aku boleh di reject jika terlalu tak logik. tapi ntah la, speechless aku dibuatnyer. Jiwa ku hancur remuk....huhuhuhu...


0 comments:

 
Copyright 2012 DiyanaVille. Powered by Blogger
Blogger by Blogger Templates and Images by Wpthemescreator
Personal Blogger Templates